Pages

Friday, November 30, 2012

Holiday

I am in dilemma, dude. Why? Bcoz, bcoz... It's about my long holiday. Where am I gonna spend my holiday during xmas? 

~ Kuching?
~ Miri?
~ Kuala Lumpur?
~ Just stay at home?

Gi mana sihhhh?? 
At the first place, rancangan nak bercuti ke KL sudah dirancang bersama kawan (kununnya) pada cuti xmas ni nanti. Tup tap tup tap, she has betrayed me and ada plan dgn org lain pula. Sakitnyer jiwa dan raga mengenang. Alasan dia, sebab kawan dia. Dan aku ni bukan kawan dia kot. Aku bukannya selalu ada masa cuti. Masa ni jer aku ni ada cuti panjang. Hancur plan. Tq geng. Aku redha. Plan A dan cancelled then we move to Plan B.

Plan B is, still going to KL  but will go with my other friend. Aku harap semuanya berjalan dengan lancar. Nak enjoy sepuas2nya sebelum kerja pada tahun depan. Hehehe.. :)   


Peace...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...