Pages

Friday, September 10, 2010

Hari Raya 2010


Sekarang tgh break for mid term.
Cun juga kena hari raya..

For those who celebrate the celebration
"SELAMAT HARI RAYA"

dan

MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Kawan2 sekalian yg beragama Islam,
semoga happy jer ya bersama fmly dan org yg tersayang.
Makan kuih raya,ketupat,lemang, dan segalanya,
bestnyer mereka!

Cuti tu cuti la juga, jgn lupa assignments melambai
kalian minta disiapkan.
HEhehehe...

Cuti kali ini aku x balik.
Aku tinggal di hostel saja.
Aku nekad x balik sebab, entahlah..
Kalau aku balik pun, rasa x seronok jer.
Xda mood nak balik umah, dan lagipun assignment yg memerlukan
commitment dari aku ni buat aku xnak balik.
Faktor "Kewangan" aku jg yg buat aku membatalkan niat nak balik ni.
Goyah sesangat!
Xnak la cakap pasal duit ni.
Jadi gila aku memikirkan duit yg x pnah cukup.
Pehhh!!!

Bohong la if aku x rindukan family aku.
Rindu sangat2.
Aku rasa nak peluk adik bongsuku, Marthalia.
Ingatkan daku dalam doa kalian ye.
Hujung tahun kita akn bertemu juga.
Huhuhu...

Aku harap akan dapat gunakan masa cutiku
sepenuhnya dan siapkan assignments yg patut aku siapkan.
dah 7 hari aku honeymoon sakan.
Cukup la, Agnez....

Make your preparation!

Gambade nee.....


Me Say..........PEACE!!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...