Pages

Wednesday, September 1, 2010

:: WeLcome to sEpteMBer ::



HAi SePtember..

Dah masuk bulan September dah.

xLama lgi geng2 Muslim aku akn menyambut hari raya.




XLama lgi cuti la Nampaknya.



xLama Lagi, Birthday aku la juga
( Celebrate aLone, wHat a Pity of me!)


xLama lg,submit semua assignments.




xLama lagi presentation berganda2.



xLama lagi hantar report2 segalanya,

dan itulah petanda FINAL EXAMINATION dah hampir tiba...



x sedar ye masa dh semakin jauh meninggalkan kita.

Aku pula masih berusaha yg termampu untuk melangsaikan

HUTANG2 assignments yg masih menebal ni.

GOSH!


Terasa aku amat memerlukan setangki Oksigen utk
pernafasan yg sempurna.


Sesaknya nafas dgn himpunan assignments
(Perumpamaan saja yer...)

hahahaha..




Apa yg aku nak katakan adalah....

Walaupun aku dibelenggu dgn kerja2 yg sedia menunggu ni,
aku harap aku blh cope up with everything.

Aku akui satu perkara,
bahawa semester ini merupakan satu semester yg paling dahsyat
yg pernah aku alami.

(ntah praktikal lg dahsyat!)
Kesibukan yg teramat.
Persediaan aku utk final exam x sampai pun 10%.
Notes x updated, buku x baca, and boleh dikatakan
preparation ku amat kurang.
Kurang efforts la maksudnya.
X boleh jadi ni.
I have to do something with my study planning.


Bulan September akn kulalui, Oktober akn ku tempuhi,
dan final exam sedia menanti kedatanganku.

Agnez, be alert!

Save your life before you will be kill by time.



Wake me up when SePtemBEr ends!

so, Awesssssssssss!!


Me say..............
PEACE!






2 comments:

slap_shock88 said...

hahhaha....itulah student life....nanti2 mesti miss dengan semua ni

XNeZ said...

hahaha... ya la kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...