Pages

Tuesday, February 22, 2011

everything was about KG!

I kindly of jealousy when I compared myself with the others. Just give them anything fashion of clothing, it will suited to them. But, when it comes to my turn, it is like "sarung nangka". I want my solid body. Puiiiiiihhhhh... Sedar diri la, Agnez. T.T Setiap kali sebut pasal makanan, aku akan lose control. Aku akan lupakan segalanya, dan hanya makanan yang terngiang2 di dlm ingatan. Aku obsessed dgn makanan. Macam mana nak kurangkan berat badan ni? Lagi parah ada lah!

Ada 1 blog yg aku selalu intai dan skodeng. Mak ooiii, dia dapat buat knpa aku xdapat? Nafsu makan aku tinggi menggunung. Jeles la tgk dia dapat kurgkan berat badan dari 1oo lbih kg kepada 90kg dan makin kurus lagi la. Taknakgemuk nama blog dia. Banyak juga followers dia tuh! Dia siap bg tips untuk jadi kurus, tapi aku mcm x mampu jer... T.T

Kena tabah, tu yang penting, tapi aku selalu kalah dgn godaan. Makanan yg ada suma sedap2, nak makan, takut terlebih Gemmmmmuukkz, x makan nnt takut rugi pula..... Wooo~ Wooo~

Nak simpan azam la. Aku mesti capai berat badan yg ideal. Bukan saja nak slim, tapi nak sihat juga ni. Mengelak lebih baik daripada biarkan sesuatu itu terjadi. x mau sakit.

First thing, aku kena buangkan tabiat makan JUNK FOOD!

Say NO! to this

------->
------------>




and this too...

----->
------------->





This yummy tummy foods very delicious to me but I have to be aware with my KG!

Really, I'm in dangerous ZONE!

Discipline myself.

Exercises.

Fast!

Good efforts = Good Results!




2008, I still can maintained my kg.

Pakai apa2 baju pun muat.



2010

Here she come, the Fatter...
Sampai kawan2 panggil aku..
"Hantu Bulat"


Bingung mengenangkan berat badan naik semakin mendadak..

Like a G6 laju nya...

Huahuahuahua

Azam,azam,azam...

Dulu aku boleh, sekarang mesti boleh..

chewaaahhhh!

Kg oh kg...
makin naik nombor kg aku ni..

Pheww~

Kita sambung lagi cerita di lain kali.

Me say.... Peace!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...