Pages

Friday, April 15, 2011

Keliru oh Keliru

Hi blogger. Here I come back again. Hehehe.. Nothing much I can say here. Just I wanna say that I miss my family. In the middle of night, I swept my tears cried over them. I dunno how I can describe my feeling. Why not? Sebab aku mmg bercadang mencari kerja di bandaraya Kuching ini. I dunno why me still like this place. Maybe factor aku dah lama menetap di sini (almost 5 years). But my family ada minta me to cari kerja di Bintulu. Mum, lemme think 1st k?. Bukan aku tak mahu kerja di Bintulu. I have my own reason, Mum. I want to run from my histories (sampai bila nak lari pula?). I know that by running is not the best solution. Bukan kebebasan yg aku minta, just aku ingin ruang utk aku melupakan segalanya. Dan aku juga bukan kacang lupakan kulit, aku adalah aku. Sigh** Mesti family aku ingat aku berniat cari kerja di Kuching kerana faktor “Kekasih Hati”. FYI, I’m still single (Ye ke? Kira single la). But, aku kena jaga hati family juga. Haarrggghhhh ! First come first serve la, if Bintulu kata mari dulu, then aku pergi Bintulu, and if Kuching say Hi first, and I will be in Kuching.

Aku kebingungan, belum lagi grade ni, dh bingung pasal kerjaya. Presentation 1st, then after that look forward to pekerjaan la.

Ciao. Me say Peace.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...