Pages

Monday, April 11, 2011

Oh? ApriL ka?

Hi APRIL, lets we say goodbye to march. (dgn lambaian kegirangan). Because my March not sooo good as I expected, then, aku lama dah x isi blog bcoz of moodhead dgn segala kejadian yg menimpa diriku. Bukan anti-bakteria, anti-kerajaan, or anti-march, ini kerana hanya aku sangat la x ‘berselera’ nak menulis, menambah, menolak, dan membahagikan masa aku kepada blog ni, kerana aku sememangnya amatlah busy wahai sahabat blogger ku sekalian. Bukan nak cakap yang bulan april ni akan jadi bulan yg terbaik, Cuma aku berdoalah semoga bulan april ni mendatangkan kebaikan kepadaku berbanding dgn bulan lepas2. Amen!

Sedar x sedar aku dah nak habis praktikal, can u guess it? (No one yg answer me pun, being ignored!). hahaha. Ok! Just left another 2 weeks or less lagi masa yg tinggal untuk aku meneruskan praktikalku. Aku juga tengah dilanda taufan (tsunami ?), stress dgn research yg x sudah2 ni. Presentation dan segala report2 belom lagi ku usahakan sepenuhnya (Lazy Me! -.-‘). Arghh… lagi la bingung dgn masa depan ni. Tgh cari pekerjaan yg tetap utkku menampung kehidupan ku di kuching ni (berniat nak jd penduduk Kuching secara sah, KoNon). Betapa pun halangan & dugaan, aku harus hadapi. T.T. Yes.. But.. pasti sedih bila semua ini akan berakhir. Kehidupan ku sebagai seorang pelajar akn berakhir. Kawan2 seperjuangan akn aku tinggalkan. Kita bakal berpisah dgn haluan hidup masing2. Moga-moga kehidupan kita lebih sempurna dgn segala dugaan yg melanda. Dugaan dan cabaran itu mematangkan pemikiran kita, jgn pula berfikiran sempit dan beranggapan bahawa itu semua penghalang kejayaan kita. Never give up for something that U never try before. Try it first, and if u FAILS, never give up. You are the one who able to change your own destiny.

My Lil Friend… Do miss me when I’m not around u nemore. Then, being your friend has taught me of many things. Shhhhh… just YOU and ME only know about it. (TENTANG KITA). Hehehe… Ish ish ish.. belum lagi tiba masa utk farewell aku dah ucapkan pula *Sobb..sobbb....

Stop-stop-stop! Don’t want la touching2 mcm nie. Be HAPPY! What we have done before is a gift that we will have from our relationship. Get it???

P/s: “I never be the same if we ever meet again”, kita mungkin berubah suatu hari nanti (jd cikgu,pensyarah,tauke,pegawai or else), tapi kenangan kita x pernah berubah kerana dh tercatat dlm sejarah hidup kita. Sejarah hidup antara engkau dan aku. Hehehehe…

Me Say… PEACE~




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...