Pages

Friday, July 23, 2010

ChecK-In


My New Environment.

Tidak la new sangat,just aku kena pindah kat hostel sudah.

Sepetang ini tadi aku memunggah segala harta-karun ku yg blambak tu ke dlm hostel.

Dah la cuaca x sporting langsung.

"PALAK TUT!! betul La"

Dalam hujan aku berpunggah barang,sorang pun x sudi nak tolong aku.

Kawan ada,tapi ya la..xnak la susahkan mereka.

Tapi,sekurangnya mereka offer diri la jg,

x kecian ka tengok aku berhujanan???

Mujur la Kak Roslianah tu baik hati,offer diri mahu tolong.

Ringan sikit la beban "punggah-memunggah"ni.

Thanks, kak Ros!

Jasamu dikenang..

Diam di hostel boleh la dikatakan dapat memudahkan pengurusan kerja2

berkumpulan bersama teman2.

Jika dibandingkan tinggal di luar,agak malas sikit nak datang balik ke kampus if ada perbincangan.

Syukur la dapat kemudahan hostel ni.

Roommates ku adalah, Aku, Nadia, Aty and Sam.

Mudah-mudahan hubungan dapat dieratkan dan mesra bersama.

Me in my room...



Ini merupakan malam pertama aku bermalam di hostel.

huhuhu....

It's me!



wee~~~

See u in next entry..

Me say............PEAce!!!!








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...