Pages

Saturday, July 31, 2010

It's Saturday- PPKP-



Woke up early!

Dari pukul 8a.m - 5.00 p.m, aku bersama rakan2 lain mengikuti

kursus " P.P.K.P "...

Tidak seperti semester yang lepas2, aku rasa PPKP kali ini agak menarik.



Maksud aku adalah, tidak bosan dan ceramah pagi td agak menarik perhatian aku.

" KOMUNIKASI DALAM PERNIAGAAN "

Agak menarik.

Mungkin kerana cara penceramah itu sendiri pandai menarik

perhatian penontonnya.

Yupzz!!!

Agak ada kelainan dari semester lepas, kami juga disajikan dgn menonton filem.



" Slumdog Millionaire "

Sinopsis filem ini agak menarik.

Sebelum ini aku ada movie tersebut,
tapi x pernah terniat pun utk menontonnya.

Lain kali nak tgk lagi la, tadi x dpt menonton sampai habis.



Mood aku hari ini agak x baik.

Entah la, aku agak keresahan, kebimbangan akan sesuatu.



Rasa nak marah pun ada, nak marah org pun ada.



I can't control my emotion.

Until I called her, then everything already OK!

Fuhh!

Relieve about it.

Her Birthday is tomorrow.

I wish You will be happy on your special day!


"Happy Birthday to You"



Gonna Miss You always, Sis!

Smile always.....



Me say......
PEACE!!!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...