Pages

Friday, July 2, 2010

IT WORTHY


My PArt-time work as....

Waitress!!

Pd 1st July, aku kena pggil g keja as partimer kat co. aku keja dulu.

Kembali lg aku berpijak kat tmpt tu ye..

Highland Seafood Restaurant.



Sekitar jam 4p.m aku bertolak dr rumah.

Guna bas awam.



Sempat bersnapping!



Aku turun kat Bus Stop yg berhampiran dgn PARK CITY MALL.

Here I come..



Lama dh x lepak2 kat tmpt tu..

Sementara menunggu jam 5.30p.m, aku decide mau beli minuman kat tgkat atas.

Eyyyhhhhh!!!

Terjumpa cousin pula...

Lama x tgk..



Her name is Sherry..



Borak punya borak, time's up!

Aku nak blah g restaurant tu dah.

Tak jauh,juz kat belakang mall ni jer....

Here I am in my Uniform..



Next pic..




My old Uniform..



Dah ada perubahan dah..

Aku start keja dr kul 6p.m-10p.m

Dapat la upah RM25.

Berbaloi la juga dr duduk kat umah.

At least I can earned money.



RM25 cash in hand!

Kan bagus if hari Khamis n Jumaat ada big event,

dpt la juga g keja ni, duit pun bertambah.

Hari Sabtu ni ada big events, tapi aku dh berlepas g Kuching dah.

Melepas rezeki....

Tapi, tak apa la...

Itulah pengalaman aku sepanjang cuti kali ni.

Sekurang2nya terisi la juga masa.

Esok dah balik Kuching, harap semester baru ni aku boleh catchup la..

Good Luck for me!!!

K, jumpa lagi di next entry..


Me Say..............Peace!!!!





1 comment:

nad said...

you look very cute la in red uniform. Haha. Comel la waitress ni. Seafood mari~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...