Pages

Tuesday, June 29, 2010

Ini baru dinamakan CUTI


My Holiday Mood..

Dh 3 hari dh aku bercuti kat Bintulu ni.

setakat ni, aku xda aktiviti lain selain duduk kat umh jak..

melayan karenah adik2 ku.

Lgpun,xda mood mau keluar ni.

Baru saja kawan ajak kuar, aku tolak mentah2.

xtau la, mls benar nak keluar ni.

Teringat dgn duit tabung ku yg telah aku kumpulkan sepanjang semester lepas.

Counting my Coins!




Fulus oh Fulus...!



Kira jgn x kira!



Semuanya berjumlah RM145.00

Berbaloi-baloi..

Aku tukarkan syiling tu di kedai bawah rumah ku tu.

AKu bahagikan duit tu kepada 2..

"Nah, Mak! RM50 kamu punya la...."

Yg selebihnya, aku punya...

begitulah kisah syilingku...

Dpt la juga menampung pbelanjaan reloadku sepanjang cuti ni.

X minta duit dari mak katakan.

Hmmm....

Aku mengisi hari2ku di rumah saja.

Bermanja2 dgn adikku.

Ini adalah segala karenah aku dan adik bongsuku!



Kakak rock! Adik pun ROCK!

Kami sama2 menyanyikan lagu ST12- Puspa

Lawaknya, aku tersalah chord!

Salah satu aksi adikku..





dan paling mencuit hati..

Aksi adikku yang sporting gtu ni..

Dia ni minat menari juga.

Bagi dangdut ka, jaiPong ka, disco ka,

dia akn menari2 la tu...

Next action!





Itulah serba sedikit aktiviti ku.

Aku banyak menghabiskan masa di dalam rumah.

Ok, semoga kalian pun terhibur dgn karenah kami sefamily...


Me Say..........Peace!!!



1 comment:

nad said...

Ado.. adik ko sempat gik joget pagi buta before turun klaz? 1st video ya tetak juakku dengar adik ko tetak. Haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...