Pages

Saturday, June 26, 2010

FiNaLLy~~~

Oh...My Home~~~

Sekitar jam 7a.m,

Pagi tadi aku dh pun tiba di Hometownku...

Bintulu di hatiku.

Sedalam teksi lagi aku mhubungi mummy ku,

kira suruh adik2 bujangku standby mnungguku untuk mjadi kuli angkat barang2ku.

Alamak! diaorang xda la pula.

Mana pergi mamat berdua tu?

APa la punya Siblings??

Kakak datang oiii...korg pula xda di rumah awal pagi bgini!

Merepekku dlm hati.

RAKA dari malam xda balik umh,nescaya tido umah kawan la tu.

BerBOLA bersama kawan.

BEN?? Dia ni aku puji sikit. Dia awal2 dah pegi gereja.

OK, korang berdua dimaafkan.

Adik bongsuku dan 2nd last ni yg jd mangsa!!




MarthaLia(Hijau) dan Lyne (Merah)

Hentam saja la...

Bersama kami bertiga mengangkat harta-karun yg aku bawa dr Kuching ke

Menara Impian kami tu.

Flat 4 tingkat tu dooohhh!!!!

Hehhehee... Awal pagi exercise.. xpa adik2ku sekalian...

Penat x terkira la...

Awal pagi aku masih aktif, tapi aku kekurangan energy sekitar jam 11a.m, dan aku terlelap setengah jam lamanya..

Sekitar jam 2p.m pula, aku dikejutkan hasrat "seseorang" ingin berjumpa
dengan ku.....

Orang yang paling aku rindu...

ADIk..



Orang yg paling rapat dgn aku di sini...



Nice to meet her again....

huhuhuhu......

Setakat ni, xda plan nak buat apa2.

Walaupun tadi ada orang ajak keluar,

kira ajak Dinner la tu, kat D'Orange..

Tapi aku tolak, makan ngn family lagi bagus...

Harap hari2 esok semasa cutiku ini aku nikmati dgn penuh makna..

See u'all in my next entry...

Me say............PEAce!!!





1 comment:

nad said...

Haha! Tedahnya lok exercise pasya tertido.
Aku pun seharian juak tido tok. Blum lepas gik penat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...