Pages

Monday, June 7, 2010

o hisashiburi desu!!!!


>LoNg Time No See<

o hisashiburi desu!!!!



Hi, there.... Are u with me?

Hehehe...

It has been long time I didn't touched my blogger!

Me,full with my intersession and my daily life.



Students' life, simply like that.

It's a tough day for me.

Grrrrrr!!!

Here I want to tell Y'all some of my stories.




Byk la yg blaku kebelakangan ini, just agak malas

nak typing, kebuntuan idea katakan!
( Padah jak malas sia !!!)

Mari dekat2, biar aku ceritakan kat korg...

Begini,..On last 31st May,

Aku, Helda(cousin) and Ros pegi shopping selepas

hantar
Liza kat terminal bas.

Sekitar jam 5.30p.m gtu la.

Liza balik Selangau utk sambut hari Gawai Dayak!

( JELous dlm hati coz' aku x balik jg kali ni)

Aku memandu kereta
dan menuju ke first destinasi,

"WISMA SATOK".

Di sebabkan aku kebuluran seharian,
x mkn dr pagi, aku bg cdgn g makan dulu la.
Kiranya, makan malam sekali la tu.



here is our pictures!

Snap!
snap!

My Senior, Ros!



Helda..
SCR
menjadi pilihan kami. First time minum air ni...

Green Tea Lemon Ice!

You have???





kenyang perut, senang hati!
HeHeHe....

Then, we've started our mission..
(Actually, It's my mission)

Shopping baju for my bro!

Dia pesan beli la...
Dia kata dia nak baju kemeja panjg and putih..

1st choice:
RM59.90





2nd choices:

RM149.90..

Hmmm... I can't afford to buy this bro! Gomenasai..





3rd choices:



RM39.90.. He said"too simple la!"


Damn! why u sooo.. choosy..?
(Calm down, Agnez!)

4th choices:

RM49.90
He was interested with this in first sight, but the stripes pattern..?
Hmmmm.... He reject it! Damn it!





Finally:
RM99.90, Google's Brand...

Less 50%.. so, It just cost me, almost Rm50.

Fuhhh!!



Smpai pkul 10p.m cari baju ini,

then, the next 2 days later I've posted this "thing".

At last, he didn't want to wear this for the performance.

Damn! Damn! Damn!



This is because I bought him "L" size, and he wants "M" size..

OOppppppssss!!!!!!



Sorry... "M" size already sold out!

Hahahaha.... My mistake la......

By the way, Good Luck for My bro..
For this coming 7th 'till 10th of June in Gospel Band competition.

Good Bless y'all!



Aku halalkan penat lelah aku pada hari tersebut.

Ya la cerita di sebalik tadbir.....

Harap semua terhibur..........






ME SAY PEaCe.............!!!












2 comments:

nad said...

Aku tertanya2 macamana agaknya ko tauk adik ko minat sik baju ya? Setiap kali jumpa choices ko send gmbr baju ya ka? Pandai si kakak beli buat pilihan yg bijak! Haha. Tp sygnya sik pakei, klu aku pun mmg geram bah. Huhu. So far, adikku beli baju pemberianku... sampe lusuh bju ya dipakei. Haha

XNeZ said...

Nad: Aku mms kat nya la, nya mok ne cgek...? X nya pake... sedey la juga... nya ada mdh sorry hr ya bila ku tny nya pake x utk competition lak...? nya mdh "x"... xpa la.. tunggu bdn nya besar lak,nya pake kali bju ya.. huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...