Pages

Wednesday, June 16, 2010

Fukanou desu! (Impossible)


Minggu depan dah final exam dah!

Wadooh...wadoooh...wadoooohhhhh!!!!

Pejam celik, pejam celik! Esok lusa dah final exam dah.

Mcm belum ready jak rupa aku ni.

Hmmm... Ada berapa hari saja untuk mengulangkaji.

Managerial Economic, iaitu ECO556 adalah paper ku yang pertama

Untuk final untuk intersesi kali ini.

Tepat pada pukul 2.15p.m, pada hari Isnin ini dan bersamaan 21hb Jun 2010,

Aku bersama rakan-rakan seperjuangan akan menuju ke medan perang sekali lagi,

Setelah kami ke medan yang sama pada sebulan yang lepas.

Lagipun,results semester lepas dah pun diumumkan.

Syukurlah, semua subjects aku lulus,tidak ada yang tersangkut.

Tidak mahu la nak mengulangi “modul”. Kalau boleh aku akan elakkan.

So,untuk dijauhkan dari mengulang “modul”, aku kena lah berusaha lebih.

Berusaha lebih, semoga hasilnya berbuah dengan ranum. Hahahaha.. Berkiasan la pula aku ni.

Berbalik dengan medan perangku pada kali ini, aku gak sedih juga la.

Nak tauk sebabnya????

Sebab sebelum ni,kami diwar-warkan akan mengakhirkan sesi intersesi kami tu

Sampai 23rd June ni, tapi dianjakkan pula ke 25hb Jun.

My last paper is MKT533,E-Commerce.

Kecewaku bukan main kepalang!

Mana tidaknya, sebab kalau dianjakkan tarikh tu, makin singkat la masa untuk aku bercuti!

Arghhhhh!!

Aku sudah agak lama tidak menjenguk keluarga ku, dh setengah tahun aku di Kuching ni, tidak balik

Pun bila ada cuti. Bukan menderhaka! Tapi, hanya ingin belajar berdikari untuk tidak pulang ke

rumah apabila ada cuti yang terluang.

So far, kerinduaan telah mengajar aku banyak perkara.

Experience is the best teacher for us to learn something, right???

Harap final exam kali ini aku perform la...nak naikkan pointer yang sedia ada tu...

I can do it! Usaha itu penting! Semangat, Agnez!

P/s: All my friends, Good Luck for y’all in this coming final examination!

God Bless U and Me!


ME SAY..... PEAcE!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...