Pages

Wednesday, June 23, 2010

TAWAKAL

~AKU BERTAWAKAL~

21st June 2010, iaitu pada Isnin lepas,
aku menduduki peperiksaan , ECO556.

Aku agak sedih kerana aku tidak mampu

menyelesaikan semua soalan yg diberi.

Faktor masa x mencukupi bagiku.

Selain itu, aku agak kurang memahami soalan,

ataupun aku kurang fokus semasa menjawab soalan sehingga

aku tidak faham akan kehendak soalan.

Kemungkinan besar, itulah puncanya.

Agaknya lah..

Di mana silap dan salahnya ye

Hmmm... apa yg mampu aku katakan,

BERTAWAKAL

Berserah kepada segalanya.

Aku dah buat yang terbaik dlm peperiksaan tersebut,

Apa jua keputusan nanti,

itu semua adalah usaha yang aku berikan.

Untuk paper exam seterusnya, aku akan cuba yang terbaik.

Tidak ada jalan mudah untuk Berjaya, jawapannya hanyalah

BERUSAHA!

You go girl!

Lepas paper tu, aku akn packing barang dan balik Bintulu!

Tidak sabar menunggu saat bercuti ni.....

Ok, kita berehat sebentar di sini...

Jumpa di next entry....

ME SAY..... Peace!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...