Pages

Wednesday, June 23, 2010

TERMAKBULKAH??



Kebelakangan ini, orang yang aku rindui telah kembali menghubungiku.

Seperti doa ku telah termakbul, kami berhubung seperti sediakala.

Tidak seperti selalu, pada masa lalu, dia hanya akan mencariku bila ada peluang saja.

Maksudku, bila dia ada kesempatan dan merinduiku, barulah dia mhubungiku.

Mungkin itu adalah sebabnya dia jarang menghubungiku.

Kali ini, dia selalu menghubungiku.

Aku dah cukup gembira bila dia mencari aku,

sebab dialah orang yg selalu mbuatkan aku runsing bila dia x mhubungiku.

Ya, aku sgt happy sekarang.

Siapalah yg x happy bila hubgn tu menjadi baik?

Tapi, aku harap ini bukanlah sementara cuma..

Kerana tidak semua yang kita impikan akan menjadi milik kita.

Redha dgn ketentuan,sekiranya dia ingin pergi, aku hnya mampu memandangnya.

Tapi,aku tidak memintanya pergi dariku.

Aku hanya inginkan keadaan akan menjadi sediakala, bahagia seperti dulu.

Dapatkah keadaan itu seperti dulu lagi?

Entah, aku sendiri pun tidak tahu.

Hanya aku mampu berserah dengan segalanya.

Aku tidak mampu berbuat apa2 pun.

M....

Ini luahan hatiku....

Siapalah aku untuk menentukan segalanya....

NurkiLan,

LOvE_CuT3!

2 comments:

nad said...

Aku sudah mula rindukan best friend ku..

XNeZ said...

siapa nad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...