Pages

Thursday, June 10, 2010

Me, Fooling arouNd!




Intersession Mode and High Pressure

while waiting for results.

Itu adalah apa yg terjadi dlm masa yg terdekat ini.

Perasaan yg berdebar menanti result, dan juga

intersesi yg membelenggukan.



Tidak lama lg final untuk intersesi.

Persiapan untuk test-test yg dtg berganda belum lg

aku perkukuhkan.

Apa lagi untuk FinaL???


Hari-hari turun kelas, ada jg plan "jahat", nak escape!!

Tapi, mengenangkan aku membayar kpd Sir C.V.H

and Mdm R.P, x berbaloi untuk aku escape.

Tak berkat ilmu nanti, and akan tertinggal

maklumat pula if escape kelas.

Rasa agak letih la, tambahan ada kelas sebelah petang.

AdoohHHh!!!

Bertahan jak la..

Next week saja masih tinggal untuk intersesi,

we have the final exam week.

Standby your weapons, Agnez!

You get it??

Sepanjang intersesi ini,

byk ragam kawan2 dapat aku perhatikan.

My roommates, jiran2 sebelah, and classmates and friends

such as

N. Karina, Artea, A.l.a.m, Mine, Ros and so on.

Ada yg melucukan ada yg menggeramkan.

Dah ragam manusia, termasuk aku sekali mungkin yg boleh melucukan

atau maybe menggeramkan org di sekeliling aku.

Who's know, right??

Tadi, sempat aku dan kawan2 had fooling around with each others.

We've took pictures together.

SNap! SNap! session......






Breakfast pagi tadi sebelum masuk kelas
E-Commerce.



Aku, Rosita, Jasmine and Artea sempat berposing di tgh2 jalan raya.

Pada hari ini, bsamaan 10hb Jun,

Di sini, sempat aku ucapkan sekali lagi,

"Happy Birthday, Rosita!"



Semoga panjang umur.

Msk 22 tahun dh umur dia thn ni.

Aku juga sempat ber'SNaP!', sebab aku pantang

nampak kamera..

Aku akn sentiasa Snapping and SNaPPing!

Walaupun aku tahu, aku ni tidak la fotogenik sgt.

Here we are.....

SNap! SNap! SNap!



First......
Orang lalu-lalang bukan penghalang, aku tetap SNapping!






Second.. Tetap juga snapping mode!

Itulah "Kegilaan" aku...

Walaupun x mempunyai kamera Canon yang mpunyai

Lensa Kamera yg beribu ringgit harganya tu,

ataupun brand kamera yg lain,

Kamera Handphone W980 jadilah...

Asalkan can create the arts made by me...

Hahahha....

Semua itu hanyalah gurauan semata-mata ya.

But, if one day I can afford to buy that Snapping "thing"..

Wow.... I really want it..

Tgk la if ada fulus, I'll grab ones....

The matter here is "Fulus"..

Hmmm... Fulus akan ku cari, menyara hidup...

Fooling around???

No... "Fulus" can't be to u to fooling around with it.

So, kepada teman2 skalian, apabila korg keja nnt,

jgn teruja sgt dgn "fulus" yg ada, takut korg akn

dipengaruhi olehnya,

dan mjadikan kamu "mata fulus" or "mata duitan".

Duit mmg penting tapi jgn pentingkan diri gara2 duit.

Pesanan ini utk kalian semua dan utk diri saya sendiri.

Ok, sampai sini saja ye...

Lain kali kita jumpa lagi...


Me say........ .PEAcE!!!!!












2 comments:

nad said...

Sempat gik snapping2 ah.
Serius na muka ati sia. Haha.
Bna ya nez, jgn escape2. Sik bgus utk kesihatan. Bersabarlah wahai kawan, sama2 kta berjuang sehingga tibanya mini final nnt. :P

XNeZ said...

Nad, kenangan intersesi ya.. hahaha.... syg gmbr ko xda bah... mok ku post gmbr bsama..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...