Pages

Friday, May 21, 2010

Intersesi oh Intersesi



My GOsh....


Termasuk hari ini, 21st May, dh seminggu kuliahku berlalu.

Aku mengambil hanya 2 subjek untuk intersesi kali ini.

Walaupun kedengaran sedikit sahaja subjek yang aku ambil,

keletihannya amat terasa!

Turun kelas pukul 8 a.m untuk kelas ECO556,

10 a.m pula utk kelas MKT533.

Bersyukurlah jika xda kelas ganti petang, tp if ada,

alamatnya kena turun pula kelas sebelah ptg pada pukul 2 p.m.

Walaupun sebelum ini dh terbiasa turun kelas masa kuliah biasa,

tp kali ini terasa amat meletihkan.

Entah la, knpa ya??

Mungkin kerana kami kena berkejar untuk belajar ke satu topik dan

ke topik yg sterusnya.

Jadi, kepenatannya amat terasa.

Dah terlajak jalan, xkan nak berhenti di tgh jalan.

Kewajiban sebagai seorang pelajar kenalah dilaksanakan.

School was school! Just learn and practice more!

Huhuhuhu......



X lama lg cuti Gawai Dayak, aku x balik juga kali ini.

Aku diam di asrama saja, dan belajar apa yg patut.

Ada la si Ros mjadi peneman setia di sisi.

Dia lagi la thn hati mahu pulang ke kpg halaman ,

dh kpg dia kat Sabah nun bah....

Mmg dia seorg yg tabah... Respect U!



Lepas cuti ini nanti,bertambah busy la aku n the gengz....

Bukan senang nak belajar 1 subjek dlm ms sebulan,

tambahan lg aku yg ambil 2 subjek ni,

naik gila aku.

I've paid for this courses, xkan nak main2 jak dgn belajar ni.

I'll do my best. For my friends, good luck for y'all!
(Semangatnya aku ni!.. hehehe)



Lepas final, aku akn berangkat ke Bintulu.


Aku hanya ada 10 hari saja utk bercuti sebelum kmbali lagi ke Kuching.

Semester baru la,babe!



Selama aku kat Bintulu nnt, aku nak buat apa ya??

Kerja?? Rehat?? Bercuti ke Miri??

We will see la...

Aku pun lom kompom mahu buat apa...

Aku berat hati jg nak balik Bintulu, xnak terserempak dgn se2org.

Harap2 everything will be OK!

Be a tough girl, Agnes!

Forget the past and forgive them because

they've taught u how to trusted someone!

SmiLe always... :)

Semua kengkawan ku, good luck ya for this short course...

Nad, praktikkan lagi dgn sebutan " Suluuuu" mu...

supaya lagi merdu k... Huahuahua....

For myself, just be what u are and what are u want to be!

P/S: Kehidupan seumpama roda, kadang-kala berada di atas,

sungguh selesa, dan


jgn lupa bhwa kedudukan kita akn berada di bawah juga. Jadi hiduplah bersederhana.

We know our limited.

You know??? I know la....

That's all from me....

Me say.... PEACE..!!!







2 comments:

nad said...

Macamana harus ku sebut itu??
"Suluuuuuu~" (Hahaa.. bukannya ko dgr pun)

XNeZ said...

Nad, klk ko praktis la dpn aku,lak aku mdh nya merdu or x.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...