Pages

Monday, May 10, 2010

The Game is Over Now

FINALLY... Exam Dah Berakhir..


Pd 9hb Mei, bersamaan dgn hari Ahad, bermula dr pkul 2.15pm-5.30pm

( 5.15pm sebenarnya,tp dpt extra time dibagi)

Berakhirlah segala "cobaan" utk kmiorg... Fuhh..

Dan berakhir juga semester Dis-April 2010...

Selamat tinggal Semester 4..

Leganya hati dan perasaan....

~~~Yeay~~~



Sepanjang zone exam, semua x terurus,

semua pelajar bekerja keras..

belajar dgn gemilang la katakan...

msk minggu exam mcm ni la semua kerja main "pulun" saja



Jgn tiru mcm kami

Gara2 belajar( bena2 bljar ka???), ada yg tido

sesudah subuh (aku la ya),

berjaga sampai terngantuk2 pun ada.

Byk rupa ragam time org exam ni...

Hahaha...

Tapi lega la hati skrg sebab smuanya dh berakhir...

But, I have to attend....

"SHORT COURSE"

So sad....

Everyone has packed their stuffs and enjoy the holiday,

but me??


I'm still stuck in here...

Serapi in my Heart

Goshhhh...

I'm jealous la....

It's ok...

Let it be...

I've my mission to stay here..

Right???

Aku mauk sempurnakan intersesi ni walaupun

kena korbankan masa cuti aku...

So, Agnes Be patient ok...

Berjuang hingga ke hujung nyawa...

tapikan, if aku bercuti,

aku dpt cari duit ,

pegi keja,

msk jg duit dlm kocek.

Bukan rezeki aku kali..

"Cobaan.....Agnes!!"

Ehemmm..

Kepada semua rakan2 seperjuangan sekalian,

korg enjoy2 la puas ya (tmasuk aku la)



dah tiba masa kelak,pandai2 ktkorg dtg kelas next week k..

Jgn enjoy sgt smpai lupa ada kls...

Slm rindu dan Selamat Bercuti sekalian...

P/S: May God bless y'all




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...