Pages

Tuesday, May 18, 2010

Selamat Tinggal

Siapalah aku untuk menilaikan sebuah kehidupan se2org?

Walaupun hdp aku sndiri aku tidak dpt pastikan,

sama ada aku berhidup dgn baik or tidak...

Apakah aku perlu sesali kehidupanku ini?

Seperti aku kehilangan org yg kusayangi satu persatu,

mereka meninggalkan aku di kala aku memerlukan kehadiran mrka..

Haruskah aku menyesal pada hal yg sebegitu?

Tidak, Agnes!

Jgn difikirkan sgt hal yg sebegitu.

Kamu masih ada family di sisi kamu.

Kamu ckup bertuah dlm hidup.

Ya! Mmglah sakit ditinggalkan,dikhianati,didustai olh org yg kita sygi,

Kehidupan mmg begini, inilah ragam hidup manusia,

Jgn hairan dgn permainan dunia.

Aku dah buat yg terbaik, terserah saja dgn segalanya.

Tapi jgn lupa, ada hikmah disebalik kejadian itu.

Baik buruk keputusan yg diberikan, terimalah seadanya.

Siapalah aku untuk mengadili keputusan mereka?

Setiap pertemuan adalah perpisahannya.

Terpulang kpd individu untuk menerima hakikatnya.

Janganlah kita saling sakit-menyakiti antara 1 sama lain,

ini hanya akan mengundang perasaan merana di dalam hati kita.

Kepada M.....

Kakak harap adik bahagia dgn hdp seharianmu,

Kita sudah tidak seakrab dahulu. Adik semakin menjauh.

Itulah perubahan terbesar yg berlaku antara kita.

Mengenali adik,melayani kerenah adik, akak x pernah merungut,

krna adik seorg kawan yg memahami, tapi keserasian itu tidak ada lagi antara kita.

Dari jauh akak berdoa semoga adk meniti hidup adik dgn tabah.

Pesanan akak, "HIDUP BAIK-BAIK".....

Ada jodoh, kita akn berjumpa lagi...

ADioz....

NurKilan, Kakak.....

2 comments:

karina said...

Oo..emo na entry ko sitok.
Yea, setiap hye2 mesti ada bye2.
Hidup ini macam satu kitaran. Orang yang sudah chow ya akan menemukan anda peluang untuk menambahkan kenalan baru. Betul la, klak mun ada jodoh anda akan bertemu semula dengan M. Setiap belacan, cuka, ajinomoto yang ditaruhkan pasti akan menikmati kemanisan dalam makanan. Hha.. Paham sik? Aku pun sik paham..

XNeZ said...

Mmg ku sedih coz ini penghujung sbuah phubgn... ya la tek,xblh juak dikenang2... simpan jak dlm hati... mmg sedih,but what to say? hehehehe... senyum jak la wlaupun hakikatnya menyakitkan... thanx nad,dgn belacan,ajinomoto,cuka dan sgalanya..mmg buat hidup ni terasa masam,masin,dan manis....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...