Pages

Tuesday, May 11, 2010

Satu Seksaan atau....????

Oh My......?

Mata msh terjeling2 ke kanan dan ke kiri...

Mata ku tertumpu ke arah jam Handphone SE W980 ku.

Tick Tok tick tok...



Pukul 04:04 a.m

Aduh!!! Masa berlalu dgn lambat or cepat ni??

Aku msh statik merenung ke arah objek tersebut..

Berjam2 lamanya, x juga beralih arah pandangan..

Hiihssss!!!! Shit!!!



Sungguh ini satu seksaan bg aku..

Aku memandang ke arah rumateku yg lena tido,

ingin sekali aku menggerakkannya spya bangun

dan dpt membantuku,

tapi x berdaya.....

kecian pula aku tgk dia nnt,

Biarkan sajalah dia lena diulit mimpi indah...

Jez~~ Jez~~~

Jez???

Jez Alba ka?

NoPe!

Jez A......
(can't be mentioned)

berbalik dgn hal aku td, ini mmg seksaan bg aku...

Aku mmandang ke arah objek itu td smbil menaip sesuatu

bagi menghilangkan tekanan diri bila hny memandang ke arah objek itu sejak td.

Who can help me???


Lepaskan aku dr tekanan perasaan kesan dr seksaan itu td..

Aku terseksa dari

SEKSAAN
>
>>>
>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
-SEKSAAN TIDAK DAPAT TIDUR-

Dh masuk pukul 04:20a.m dh sekarang,

aku msih terkial2 xdapat tido,

dan "Objek" yg aku renungkan td yg agak mbuat aku

TERSEKSA

td adalah "MY LAPPY"

Dok dr td aku menaip2, mnonton Movies, main games,

sbb mata ni x mngantuk pun dr td...

grrrrr........

Ini impak drpd suasana final exam la ni,

terbiasa sudah tido akhir utk belajar, tapi....

zone exam kan dh berakhir, knp mata x pandai nak tido awal???

Mmg satu SEKSAAN bg aku!!!



Berbalik dgn JEZ td, aku ingin kejutkan dia dr tido,

spya dpt temankan aku yg xdpt tido ni,

tp, dia dh lena tido, nyamannya perasaan dia tido...

Jelez tgk dia lena tido,sdgkan aku msh ddk kat kerusi sbb x dpt mngantuk..

Mimpikan apa tu JEZ???

Haru Biru (BLUE) ???

Kihkihkihkih ( Don't be MAd)

Hmmm....

AKu hrp aku dpt ubah cara or amalan aku utk tido,

x sihat betul la hidup aku ni,

org tido mlm hari, aku pula tido sesudah subuh...

Mok Jd BatWomen Ka aku ni?

X kena betul la....
(t'ingt presentation BeL last Sem)

Opppsss!!!

Bukan main aku present kat dpn Sir Bro****??

pasal "How to sleep better?"

tapi x applied pun dlm khidupan aku....

Failed concept

bla bla bla bla bla bla bla......

Hrp la pas baring ni nnt aku trs terlelap....

MAu tido sudah maaaa...........

Gud Nite everyone...

Ehhh.... Morning already la....

HHmmmm.... OK la..

Good ZZzzzzzzzzzz............



Kita tido sama2 (ya pun if aku dpt tido)

Me say Peace.....







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...