Pages

Tuesday, August 24, 2010

Me, Knocked by Pressure!


Hi, I'm Back!

Huhuhuhu....

Kebelakangan ini aku x mpunyai kesempatan utk updated blog ini.

Sepanjang bulan ini, aku agak kesempitan dgn masa.

Kebanyakkan masa2 ku terluang dgn aktiviti2 yg terpaksa utk

aku korbankan

masa hujung mingguku.

Selepas kembali dr trip ke kUala Selangor tempoh hari,

hari2 ku dipenuhi dgn pelbagai agenda.

Mana nak cari masa utk siapkan Assignments??

Owhhh No!

COnstraints of Time!

Pressure! Pressure!

Assignments pula memerlukan tumpuan dan fokusan yg tinggi dariku.

Tidak kurang juga dgn test2 yg akn aku duduki.

adoh!

Semuanya mestilah disiapkan dan dihantar sebelum cuti akn dtg.

HAri Raya,dohhh!

Semuanya perlukan kepantasan,kelajuan,kecekapan, dan keteraturan masa.

Hopefully semua kerja2 dpt diselesaikan pd masa yg ditetapkan.

Mengalahkan kesibukan kerajaan la pula aku ni.

Tapi,seriuslah...semester kali ini amat memerlukan komitmen yg tinggi.

No games anymore,gurlz!

WAKe Up,Agnez!!!!

Do not waste your time anymore....

For all my friends, together us to complete our tasks.

BOys and Girls, never give up!

Fight until the last breathe!

Jgn la smpai mati k....

Huhuhu..

Just kidding...

Ok, see u'all at my next entries.





Me say............PEACE!!!!!













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...