Pages

Saturday, August 28, 2010

Owh~~ Weekends..




Hujung mingguku datang lagi...

Tapi tak serupa dan tak sama seperti minggu2 lepas.

Kenapa????

Sebab2 nya adalah kerana minggu ini aku tidak ada terlibat dgn aktiviti2 luar.

Leganya rasa hati, dpt "ngando"....... *( Bgn akhir)

tetapi.....

x boleh honeymoon sakan la....

Kenapa????

Lagi2 kenapa..... Hmm!

Sebabnya, aku byk assignments nak disiapkan dlm masa yg tdekat ni.

Sebelum cuti raya yg bakal menjelang,

5 assignments perlu dihantar...

1. Global, Individual Assgnmt = agricultural product
2. Global, Group assgnmt = Case study of Ocean Spray
3. Strategic Mgt = Case study UiTm Swk
4. Issues in Marketing = 2 Cases

Aku hnya ada be2rapa hari saja utk siapkan assignments di atas tu!

OMG!

Risau juga ni sebab takut x siap dlm tmpoh yg tdekat.

Harap aku boleh siapkan semua.

Aku tahu aku mampu lakukan.

Never say Never!
(Justin Bieber's Song... hehehehe)

Think positively,
use your time effectively..

You know your own strength, Agnez!




Gambade neee.............!

My weekend full with the assignments.

What a great weekend!


Me say...PEACE!!!!
















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...