Pages

Friday, December 3, 2010

InterNship

Disember, 2010. Dah masuk bulan Disember dah, dan termasuk hari ni dah 3 hari aku mengikuti program praktikalku. What can I say about this is..... so far everything was fine. SME Corporation Malaysia, di situlah aku bertapak seketika bagi menimba pengalaman bekerja serta bagi memenuhi silibus subjek MKT661 ( Industrial Traning). Layanan staf setakat ini agak bagus, supporting with each other. Big Bos? Hmm.. Agak strict, but itu adalah salah satu kriteria sorg bos,kan?? So that, anak2 buah xkan "pijak kepala" nanti.

Berkenaan dgn kerja2 aku kat situ adalah, setakat ini aku x busy sangat, dan aku juga dimaklumkan awal2 lagi bahawa kerja kat SME xbyk yg melibatkan MARKETING, dan lebih kepada kerja ADMINISTRATION. It's ok, still I can learn about the working environment, and MY MARK is on their hands. I have to show my good performance so that they will satisfy with my works. At the end, this will be good for my marks. I have to be strong and complete my internship until next 2011, May. I must go for it. I can make it. (Motivated myself). No experience doesn't means that I know nothing. I have to learn, learn and learn for my goodness. I know I am not brilliant as others,but I know I can make it, because I will fight for it.



Agnes! All the best...

Me say.......... PEAce!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...