Pages

Wednesday, August 17, 2011

My Wednesday


Aauuummmm.....~ Macam singa pula aku menguap ni! Aduhh, sakitnya rahang ni, terlebih action menguap tadi. Hmmm, so sleepy bahhhh. Ni la jadahnya, tido lewat malam tadi. Siapa suruh gatal2 online sampai pukul 1 pagi??

>> Ok, I'll take the blame << T.T

Berita Happy hari ini sebab BOSS xda. Dia MC la.
Yahoooooo, hip hip hooraayyyyy!! Harap esok pun x masuk, hehehe. Paling BEST, kelmarin (16/8/2011) bersamaan SELASA, BOSS bagi balik awal. 11.45am aku dah sampai rumah. Tidur pula dari pukul 12pm sampai pukul 5pm. Jarang pekenakan tidur petang tok. Best kan? Best kan? Hari ni tadi mengharap office akan Blackout macam hari sebelumnya, dapat balik awal lagi. Kihkihkih! Nakal nya lok~~ Tapi tak kisah la hari ini tak Blackout, coz mmg RILEKS GILA! GiLA! BOSS xda, Movie time! Aku pula, sempat tidur selama setengah jam di dalam bilik meeting, gara-gara mengantuk. Of course la aku minta permission staff lain. Staff pula CUN gitu~ Aku minta setengah jam, dia bagi discount 45 minit. Sayang sama lu la braderrr! Bangun dari tidur pula, aku tak tahu nak buat apa, mmg tak ada kerja, ada kerja tapi dah siap dah, nak filling, tapi kerja filling dah diagihkan kepada pekerja lain. jadilah aku termangu depan lappy. Nak layan fb, twitter, blog, youtube, n etc 24/7 tak selesa juga ni. Apakan daya, mmg tak ada kerja ni. Huhuhu, tak apa la, relaks untuk hari ni, esok lusa confirm bz! Jadi tak salah la aku menikmati masa rehat yang ada ni.


Hari Rabu aku sangat rileks....

Me Say Peace!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...