Pages

Wednesday, August 17, 2011

Semangat!


Guys, guys! Nampak tak gambar kartun tgh angkat berat tu?? Haaaa.. if korang nak tau, tu la usaha aku nak turunkan berat badan. Harap2 tak terkantoi la, tapi cheat for 1 day x berdiet,boleh diterima tak alasan tu? Hahahaha, Mmg sekarang aku tgh berusaha mengembalikan berat badan aku ke landasan yang betul, yang selama ni aku tak ambik peduli berat badan lepas aku FRUST! C'mon la, baru frust bercinta ko dah macam2 Agnes, belum lagi alam perkahwinan. Ish... Ish... X baik menganiaya badan sendiri. Suka hati membedal makanan, jadi2 besar macam tu la aku.. =(

My bff, selalu memberi semangat, jangan putus asa. Untuk kebaikan aku sendiri juga supaya tak diserang pelbagai penyakit, lebih baik aku hindarkan dari sekarang. jangan jer dah sakit, baru nak start control la, kurangkan pemakanan la. Yes, for my own sake too!

Go,go,go,go................... Zero Carbs!!!!

Me say Peace....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...