Pages

Saturday, September 24, 2011

Ape Cerite??


Hai bloggers sekalian. Agak lama menyepi ni. Xda masa tauk. Nampak sangat aku ni berbohong! Hehehe, agak malas nak update sebenarnya. Ape cerite?? Ape cerite ni? Begini ceritanya. Xda cerita rupanya. Hmm. Ok la, aku bagi sedikit cerita la. Last week, my birthday. Nothin' much, but I'm sooo happy and relief that I'm still breathing until now. Thanks to Lord, gave me this an opportunity to lived in this world. Such a good and bad tragedy happened nowadays, but still I am safe and lived peaceful with my beloved ones. Praise the Lord. Kawan2 juga tak putus2 memberi ucapan. They appreciate my presence in this planet, Earth! NK, thanks for the present. My mom also, gave me such a lovely present. I love you mom. Eventho I always give u more of troubles, you won't mad at me. I'm sad. =(


Ape cerite lagi?? Diet? Owhh nooo. Aku still di dalam suasana berbulan madu. HONEYMOON. Hmm.. Last time check, dah naik la pula berat badan ni. 75kg already. My gosh... Tapi tenang. Azam aku lagi tinggi. Akan berusaha lagi. Usaha kena ada, baru boleh kena dengan plan. Yup... berusaha. (Dari dulu pun cakap macam ni juga. Teetttt!). Sebelum ni aku dah buktikan aku dapat, selepas ni pun aku akan dapat usahakan.

Ape cerita lagi?? Ada cerita ni. Aku rasa dua hati nak kerja kat Kuching ni. Serius ni. Ya la kan. Mak tengah pregnant tu, x lama lagi baby baru keluar. Aku yang sepatutnya jaga mak nanti. Tu la pasal aku sedih dua tiga hari ni. Aku nak balik, tapi mak halang pula. Dia cakap kerja la dulu, ada rezeki lain baru berhenti. Pasal dia,dia cakap jgn risau, ada nenek jaga. Adakah patut dia cakap macam tu? Agak terkilan sebab tak dapat di samping mak (T.T). Tapi aku nak balik juga jenguk mak nanti. Ya la, macam anak durhaka je ni. Mak perlukan aku, tapi aku ni jauh. Aduyyyaaiii.... dilemma ni..

Ape cerite lagi?? Dah2, setakat tu jer dulu ye. Ada cerita nanti post2 kat sini lagi. Owhhh, hujung mingguku. Aku nak berehat la. Tenangkan pemikiran daripada kekalutan jiwa. Yeahhh...


Me say PEace!!

2 comments:

Anonymous said...

Hello darling agnez! Wahh mummy akan ada baby lagi? Bestnya ada adik baru! :D Nway, hope u're doing fine there k? Walau apapun yg terjadi, mesti ada hikmah di sebaliknya.. :)

XNeZ said...

Alai.. ahhaha, yup, bakal ada adik baby boy. thanks ya dgn nasihat. Ada hikmah dgn apa yg blaku, itu saya percaya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...